Впровадження сервісів e-Government – запорука успіху реформ

Перехід АПУ і Уряду на електронний документообіг, успішний запуск електронної системи закупівель «Prozorro», підготовка запуску системи електронного декларування для чиновників, перехід на біометричні внутрішні паспорти. Все вищеперераховане – реформаторські кроки з різних сфер української «public policy»: управлінської, економічної, антикорупційної та адміністративної, проте є в них дещо спільне – всі вони об’єднані навколо цінностей та інструментів e-Government. Політики та активісти із неурядових організації, візіонери та професіонали, відповідальні за конкретну сферу реформ на державній службі, сьогодні стоять перед вибором: добиватись від держави максимальної відкритості, доступності і прозорості, змінюючи таким чином систему, логіку її функціонування, або змиритись із тим, що електронна демократія так і залишилась ціллю політики, не ставши її інструментом.

Центр підтримки громадських ініціатив вже не перший рік працює над реформою виборчого законодавства, насамперед в частині збільшення відкритості та публічності Державного реєстру виборців. Наша організація співпрацює із народними депутатами, експертами, громадськістю та службою розпорядника ДРВ. Ми не завжди погоджуємось із їхніми ініціативами, як і вони з нашими, часто вступаємо в дискусії, проте ми завжди пам’ятали, що наша ціль – виступати не проти когось, а за щось.

Саме тому хотілося б відзначити останні позитивні результати у роботі служби розпорядника ДРВ, які оновили функціонал програмного ресурсу «Особистий кабінет виборця». Що це означає для виборців? Відтепер ми маємо змогу не лише перевірити інформацію про своє включення до Державного реєстру виборців та перевірити правильність занесених до нього відомостей, а й скористатись новим онлайн-сервісом – «пошук дільниці», який дозволяє знайти виборчу дільницю за номером, адресою або пошуковою фразою, яка є в описі меж чи адресі виборчої дільниці.

Хочеться вірити, що продовження реформ, покликаних впровадити зручні для громадян електронні сервіси, сприятимуть покращенню спілкування громадян з державою.

Схожі новини